jonasfoto

Alla inlägg under februari 2014

Av Jonas Olofsson - 28 februari 2014 16:09

Nu var det riktigt länge sedan jag uppdaterade min blogg känner jag. Och det är faktiskt inte för att jag inte har fotat den här gången, utan det har bara inte funnits nog med tid för att uppdatera. :)


Därimot så har jag uppdaterat min kamera med lite nya tillbehör så som cokin filter, jag köpte en hel sats med typ 40 olika filter så det ska bli intressant att få testa nån dag. sen har jag köpt färgfilter till mina små blixtar, dock har jag inte hunnit testa dom än.


Men nu till lite bilder. Fick fint besök av Sigrid först, så vi fotade henne och Lukas lite.



 


 


 


 


Några dagar senare så passade vi på att fota bara Lukas. Den första bilden hänger nu i vårat vardagsrum, den är 90x60cm 


 




 


 


 



Sen hälsade Sandra och Richard på med Filip


 


 


 





Presentation


Jag heter Jonas Olofsson. Jag är 27år och bor i Umeå. Jag har hållit på med fotografering i ca. 2år och har haft min Nikon D7000 senaste året. Om nån behöver en fotograf så är det bara att höra av sig antingen här eller på facebook

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards