jonasfoto

Alla inlägg under mars 2013

Av Jonas Olofsson - 30 mars 2013 15:53

Jag och Josefin var och firade påsk i Tavelsjö hos min syster och passade då på att fota lite.

Bilderna är fotade av mig med Josefins D300


 

Linus sitter och funderar lite i hoppgungan


 



 



 

Min söta älskling, jag är glad att jag har dig.


Av Jonas Olofsson - 29 mars 2013 10:00

Har varit ute och fotat Andreas och Jens när dom kör skoter i det fina vädret igen.

Då jag har min kära D7000 på service så är alla bilder fotade med Josefins D300 (tack för lånet)


Jens och Andreas sitter och njuter av det fina vädret

  

 



 



 



 

Det går att burka även om man kör på rullen


 



 



 

Yamahaerna får visa vad dom går för


 




 

Det ser verkligen lätt ut när andreas kör på rullen


 

Tycker verkligen att jag lyckades fånga farten i bilden.


 

Jens gör det han gör bäst, nämligen gå på rullen


 

Av Jonas Olofsson - 18 mars 2013 20:37

Nu har jag äntligen fått chansen att fota ett ordentligt norrsken. Alla bilder är fotade men min Nikon D7000 + Samyang 8mm Fisheye. Alla är dessutom fotade i Anumark utanför umeå.

Klicka gärna på bilderna för att få se dom i större version.




   



 



 



 



 



 



 


Av Jonas Olofsson - 17 mars 2013 10:45

Nu har jag varit ute och fota lite skoterkörning med Adam, Andreas och Jens. Är lite ovan vid att fota sport och snabbare föremål, men nån bra bild blev det väl.


 

Måste verkligen rekomendera Samyang Fisheye, blir riktigt fina färger med den.



 

Adam är ute och kör sin nys Boondocker


 

Men även Adam måste ju vila ibland


Jens gör det han gör bäst, går på rullen.


   




 

Även Andreas kan om han vill


 

Presentation


Jag heter Jonas Olofsson. Jag är 27år och bor i Umeå. Jag har hållit på med fotografering i ca. 2år och har haft min Nikon D7000 senaste året. Om nån behöver en fotograf så är det bara att höra av sig antingen här eller på facebook

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards